איך להפוך וילה לאפילו מפוארת יותר

מי שקנה בית יודע- שדרוג הנכס אף פעם לא נגמר, תמיד מחפשים משהו חדש לרענן וליצור אווירה, והשבחת הנכס היא תוצר הלוואי של כל פעולה או שיפוץ. כשמדובר בוילה פרטית זה בולט עוד יותר, כי מי שמשקיע בנכס גדול ורחב שואף להפוך אותו למקום המפלט הכי פרטי, חלומי וקסום שאפשר. אז איך הופכים וילה מפוארת למפוארת עוד יותר?

קרניזים

לא המצאנו את הגלגל. נראה שהקרניזים היו כאן מאז ומעולם, וזה רק מוכיח שהם עומדים במבחן הזמן ולא מתיישנים אף פעם. החיבור הדקורטיבי שבין התקרה לקיר יוצר באופן מידי מראה יוקרתי ומרשים שלא ניתן להתעלם ממנו, והוא מעניק רובד נוסף, עדין ואלגנטי, לחללים ברחבי הוילה.

גופי תאורה מעוצבים

כיום עולם התאורה מציע אינספור של גופים מעוצבים שניתן להתאים לכל סגנון. בין אם אתם משלבים גופים תלויים, צמודי תקרה, תליונים או נברשות, המשחק האמתי בא לידי ביטוי באיזון שבין התאורה הפונקציונלית לתאורת האווירה.

מחפשים רעיונות לעיצוב תאורה יוקרתית ומרשימה? שאלו את יועץ התאורה שלכם על תאורה נסתרת ותאורה שקועה, ואל תשכחו לשלב גופי תאורה גם בגינה- בין הסלעים והצמחיה, בבריכת השחייה ובשבילי הגישה.

מערכות ספא

היום כל אחד יכול להרשות לעצמו לבנות מערכת ספא בגינה או בחדר הרחצה. בין אם אתם נהנים לשחות בשעות הבוקר בברכת השחייה או לסיים את היום בג'קוזי מבעבע, מערכות ספא תמיד מוסיפות לוילה יוקרה ולחיים הרבה שלווה, בריאות ואיכות חיים.

מטבח חוץ

פרט לכך שמטבח חוץ מאפשר לכם ליהנות מחוויית אירוח ייחודית וחוסך לכם את הריצה שבין המטבח בבית לגינה ואת הלכלוך והרעש בתוך הוילה עצמה, הוא מהווה אלמנט עיצובי שיוצר רושם עז ומוסיף לחצר הוילה שלכם המון יוקרה. אין ספק שביחס לגריל ושקית פחמים זו דרך נפלאה להפוך וילה ליוקרתית יותר.

טיפוח הגינה

אם הגינה שלכם חולית ואינה מטופחת, סביר להניח שהיא לא תרשים אף אחד, וגם השימוש שתעשו בה יהיה כמעט אפסי, אך אפשר לתת לה מראה יוקרתי ומסוגנן עם צמחיית נוי ועצי פרי, מפל מים, אדניות מעוצבות, פינות ישיבה מפנקות, כרי דשא ואפילו דק ופרגולה להצללה.

ריצוף וחיפוי

אחת הדרכים הטובות ביותר להשוות לוילה שלכם מראה יוקרתי יותר היא באמצעות חיפויים וריצוף מרשימים. כיום ניתן לרצף ולחפות קירות פנימיים וחיצוניים בגרניט פורצלן, עץ, ברזל או אבן טבעית. האפשרויות הן בלתי מוגבלות ותלויות בטעם האישי שלכם, בסגנון העיצוב של החלל ובתקציב שעומד לרשותכם.

שיפוץ המטבח

מטבח פונקציונלי יכול להיות מעוצב בסגנון יוקרתי ולשרת את כל הצרכים שלכם בהתאם לאופי הבישול וההסעדה בביתכם. עיצוב מטבח יוקרתי קם ונופל על הפרטים הקטנים- הידיות, הברזים, חומרי הגלם והגימורים.

דלתות

זה אולי אחד הדברים הבסיסיים שיכולים לשנות את כל מראה הוילה שלכם ולהעניק לה מראה יוקרתי. גם כאן המבחר הוא עצום, ויש להתאימו לסגנון האישי ולתקציב שעומד לרשותכם.

לסיכום:

האפשרות להפוך את הוילה שלכם למפוארת יותר פותחת בפניכם מבחר אדיר של אפשרויות לשינוי, שיפוץ, שדרוג והוספה של אלמנטים עיצוביים, פריטי נוי, ריהוט, דקורציה, מתקנים ועוד.

אך רגע לפני שאתם יוצאים לדרך זכרו, שעדיף לעשות בחירות שאינן תלויות ברוח התקופה, אך חשוב מכך, הגדירו את התקציב שעומד לרשותכם כדי שלא תיכנסו לתהליך מבלי שווידאתם שתצליחו לסיים אותו באופן מושלם.

תפריט